Cheile Minişului

În drum spre Anina şi Oraviţa dinspre am mers pe un drum îngust, sălbatic, pitoresc, necirculat şi bine întreţinut care a urmat cursul râului Miniş. Fără să îmi dau seama la momentul respectiv, mă aflam pe Cheile Minişului. Mă gândeam: "Dacă e aşa frumos de pe şosea, ce s-o ascunde în dreapta şi în stânga drumului? Ce mi-ar plăcea să am timp să mă opresc şi să fac un traseu".
Ar fi trebuit să mă opresc, pentru că, pe internet, am aflat că pe Cheile Minişului se află Cascada şi Izbucul Bigăr, locuri frumoase din interiorul Parcului Naţional Cheile Nerei Beuşniţa. Banatul montan este într-adevăr prea puţin cunoscut şi vizitat dacă în aşa locuri frumoase am întâlnit atât de puţini oameni.

Miniş Valley

While driving towards Anina and Oraviţa from Bozovici I was following a narrow, wild, picturesque, well maintained and empty road. I didn't realise then that I was on the Miniş River Valley. I thought: "If the scenery is so beautiful right here next to the asphalt, how is it down by the river and into the forrest? i wish I had time to stop and explore".
Well, for those with a little time, there is Bigăr Waterfall and Bigăr Spring, both found in Nera Gorge - Beuşniţa National Park. The mountainous area of Banat is really not well enough known since there are so few people visiting.



Comentarii

Trimiteți un comentariu